Free songs
Home / Novinky / Rozdílné stravování u žen a mužů
Rozdílné stravování u žen a mužů

Rozdílné stravování u žen a mužů

Pokud jste muž a chcete si vylepšit své stravovací návyky, rozhodně si neberte knížky o dietách a způsobu stravování od své drahé polovičky. Mužské tělo má o dost jiné požadavky než ženské stravování.

Dodržovat přesně ty samé postupy jako jsou v ženské dietě, vás může stát pevné zdraví. Rozdíly jsou totiž velmi značné a zatím co ženy potřebují větší množství vápníků, muži si vystačí s polovinou dávky než ženy, což dělá zhruba 700 mg vápníku denně.

V případě velkého množství vápníku v těle se vám může znatelně zhoršit zdraví. Nemluvě o tom, že se vystavujete mnohem větší míře pravděpodobnosti, že se u vás vyskytne rakovina prostaty. Velmi podobná situace panuje i v případě železa. Ženy opět potřebují větší dávku železa oproti mužům. Za den by se v mužském jídelníčku mělo vyskytovat železo v 8 mg. Ženy mají opět dvojnásobek. Pokud to s dávkou železa přeženete, můžete se připravit na zvýšené riziko srdečních onemocnění.rev-your-metabolism

V další oblasti je to trochu jinak. Muži potřebují mnohem více bílkovin, než ženy. Na každý kilogram váhy, byste měli přijmout necelý jeden gram bílkovin denně. Vzhledem k tomu, že muži váží mnohem více než ženy, alespoň ve většině případu, spotřebujete mnohem více bílkovin.

Opět se ale nemá nic přehánět a ani zde by se neměla překračovat denní dávka bílkovin. V případě větší míry proteinů v těle si zakládáte na ledvinové kameny a další řadu problémů.

Oproti ženám máme však mnohem lepší spalování a hubneme tak snáze, než ženy. Je to především díky většímu objemu svalové hmoty a tím pádem i vyšší bazální metabolismus. Pokud plánujete hubnout a chcete mít jistotu, že skutečně hubnete, musí vás denní příjem klesnout pod 1 400 kcal. Opět se však doporučuje dietu konzultovat s odborníkem, který vám vše přizpůsobí na míru.

Scroll To Top